Talán a Bugatti márkától legmesszebb álló alapanyagból készítettek másolatot Ukrajnában. A Chery A5/Elara/Flora (piactól függően egyéb) neveken árult típus ugyanis egy teljesen átlagos, fronthajtású szedán, négyhengeres szívó benzinmotorokkal, alacsony áron. 

Magam is valami Bugatti-féle vagyok, csak sötétben és hunyorítva 1

A csodás Chery A5 Kínából

Az ebből formált Bugatti Galibier egy négyajtós szuperautó lett volna, ha megvalósul. A Galibier koncepcióautót 2009 őszén leplezte le a Bugatti, a kocsi látszólag a Veyron és az 1993-as EB 112 keresztezéséből született. Motorja a Veyronból származó 16 hengeres monstrum volt, de négy turbó helyett két kompresszorral és 1001 helyett 800 LE teljesítménnyel.

Magam is valami Bugatti-féle vagyok, csak sötétben és hunyorítva 2

Ez lett volna a végső cél, Bugatti Galibier

2014-re derült ki, hogy a projekt végleg hamvába hal, Wolfgang Schreiber, a Bugatti korabeli vezetője hivatalosan is cáfolta, hogy a négyajtós 16 C Galibier szerepelne a márka távlati tervei között. 

Magam is valami Bugatti-féle vagyok, csak sötétben és hunyorítva 3 Magam is valami Bugatti-féle vagyok, csak sötétben és hunyorítva 4

Talán ez a tény adott motivációt az ukrán autóépítőknek arra, hogy megépítsék a saját verziójukat. Az autó 2007-es és 88 ezer kilométert futott, a forma pedig magáért beszél. Csodás egyedi fényezést kapott, nyolc helyett hat kipufogóvéggel a négy hengerre, a teljesítményét pedig forrásonként eltérő értékre teszik, 129-200 lóerő között. 

Magam is valami Bugatti-féle vagyok, csak sötétben és hunyorítva 5 Magam is valami Bugatti-féle vagyok, csak sötétben és hunyorítva 6

Ami biztos, az ár: 1,7 millió forintot kérnek érte, tehát ez a másolat bőven kevesebbe kerül, mint a Bugatti Chiron egy olajcseréje.