A Lexus és az Audi újabb modelljei vonyítva vonulnak egy sötét sarokba, amikor meglátják ennek a „tuningolt” Mustangnak a hűtőmaszkját.

Ezzel a borzalmas átalakítással megszületett a legcsúnyább Mustang 1

A Ford ötödik generációs Mustangja igazi maszkulin, izomautó külsővel hirdette, hogy itt bizony akár egy V8-as motor is lapulhat a motortérben. Ezt a hangulatot tökéletesen nyírták ki ezzel az átalakítással.

Ezzel a borzalmas átalakítással megszületett a legcsúnyább Mustang 2

Ez a szebb napokat is látott Mustang a Dominikai Köztársaságban éli hétköznapjait, és nem elég, hogy borzalmas karosszériaelemeket aggattak rá, de igénytelen módon is szerelték fel. És milyen szépen kivezették a kipufogót a hátsó kerék előtt.

Ezzel a borzalmas átalakítással megszületett a legcsúnyább Mustang 3

Egy 10-es skálán mennyire csúnya ez az autó? (a tíz a legcsúnyább)
átlag
7.42
szavazat
5194
Egy 10-es skálán mennyire csúnya ez az autó? (a tíz a legcsúnyább)

Az ötödik generációs Ford Mustang egyébként a Detroiti Autószalonon mutatta meg magát a nagyközönségnek 2004-ben. Bár fejlesztését egy vietnami származású főmérnök, Hau Thai-Tang vezette, talán évtizedek óta ez a legamerikaibb verziója volt a Mustangnak.

Ezzel a borzalmas átalakítással megszületett a legcsúnyább Mustang 4

A retró-futurizmusra játszó forma stílusosan idézi meg a hatvanas évek autóinak hangulatát, aminek köszönhetően nagy népszerűségre tett szert ez a generáció. Motorterében szintén egy V6-os 210 lóerős blokk jelenti az alapot, a GT izmos V8-asa pedig már változó szelepvezérléssel termelt 300 lóerőt. A legerősebb Shelby GT500 nyolc hengere 500 lóerővel okozott libabőrt, de a búcsú évében még erősebb lett, az 5,8 literes kompresszoros blokk ekkor már 662 lovat állított csatasorba. Mindezt tette úgy, hogy maradt egyszerű amerikai izomautó, trükkös elektronika, és csúcstechnikájú erőátvitel nélkül, még ebben a kivitelben is hatsebességes kézi váltó, és merev hátsó tengely szolgál.

Ezzel a borzalmas átalakítással megszületett a legcsúnyább Mustang 5

Shelby GT500