Sokak vakfoltjában van ez a ritka francia típus, pedig ma már egy érdekes kort idéz meg, és tökéletes youngtimer lehet, ha megfelelő állapotban jutunk hozzá. Az 1992-ben megjelent új Safrane a 25-öst váltotta a Renault palettáján, és egyértelműen a német prémium szedánok ellen küldték harcba.
Gazdag motorválasztékkal, extra kényelemmel, tágas utastérrel, és kényelmi extrákkal szállt ringbe a Safrane, de az átütő siker végül elmaradt. A francia határon túl a magas fogyasztás és a szerény teljesítmény távol tartja a vevőket. A frissítés, 1996 után készült darabok nívósabbak, a Volvóval kötött együttműködés jegyében ekkor érkeztek motorok a svédektől, a gyártást végül egészen 2000-ig húzták a franciák.
Stílusa, méretei, hangulata ma már elfedik hibáit, és a típus kifejezetten ritkának számít. A mobile.de oldalán mindössze hét eladó darab található, a hazai piacon összesen egyet találtunk 580 ezer forintért. Az Autoscout24 oldalán van egy érdekes darab, az 1999-ben gyártott, kétliteres motorral és manuális váltóval szerelt kocsi csak 66 ezer kilométert futott.
Ára túlmutat az összes eladó Renault Safrane árszintjén, 4800 eurót kér érte az eladó, vagyis 1,75 millió forintot. Talán ez egy olyan ár, amiért ő megválna a kocsitól, és nem amennyit ér ez a gép a piacon, de talán akad egy fanatikus Renault-rajongó, aki hajlandó ennyit fizetni a plüss üléses kényelemért.