A hidrogénnel hajtott Renault Masterek sorát egy 12 köbméteres raktérrel rendelkező változat nyitotta meg, amelyet éppen egy hónappal ezelőtt mutattak be. A Hyvia ezúttal egy fülke-alvázas kivitelről, valamint egy városi minibuszról rántotta le leplet, amelyek lényegében ugyanazt, a korábban bemutatott hajtásláncot használják. Lényeges eltérés csak az üzemanyagtartályok számában és ebből kifolyólag a hatótávban van. A járművekbe épített üzemanyagcella 30 kW teljesítményű, ez 33 kWh-os akkumulátorral van összeköttetésben, amely az üzemanyagcella által termelt, de fel nem használt áramot is el tudja tárolni.
A fülke-alvázas kivitelben a kabin mögötti létraalvázba van beépítve két darab hidrogén üzemanyag-tartály. Ezek 3 kilogrammnyi hidrogént képesek eltárolni 700 baros nyomáson. Egy feltöltéssel a fülke-alvázas H2-Tech Master összesen 250 kilométert tud megtenni és maximálisan összesen egy tonnányi áru szállítható vele. A hidrogénes Master kisbusznál a tartályokat a tetőre szerelték és összesen 4,5 kilogrammnyi hidrogént képest magával vinni. Ez azt jelenti, hogy egy feltöltéssel a fülke-alvázas kivitelhez képest 50 kilométerrel nagyobb (300 km) távolságot tud megtenni.
A Master H2-Tech városi minibusz leginkább a kis forgalmú városi, vagy elővárosi viszonylatokon vethető be és összesen 15 fő szállítására alkalmas. Utasterében 9 ülő- és 6 állóhelyet alakítottak ki. A jármű teljes egészében alacsony padlós, ennek köszönhetően gyors utascsere valósítható meg vele, emellett kerekes szék és babakocsi szállítására is alkalmas.
A korábban bemutatott 12 köbméteres furgon, a fülke-alvázas kivitel, illetve a kisbusz sorozatgyártása a Renault Batilly városában található gyárában történik majd, míg az üzemanyagcellás hajtásláncot a Renault-csoport Gretz-Armainvilliers-ben található üzemében fogják beépíteni. A paletta várhatóan egy 19 köbméteres furgonnal is kiegészül majd, így a jövendőbeli üzemeltetők összesen négyféle hidrogénes Master közül választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet.