A Toyota Supra motorja már rengeteg típusba bekerült. A megbízhatóságról, komoly tuningpotenciálról híres hathengeres 2JZ kódjelű blokk örök sláger, de egy Rolls-Royce Phantom orrában azért nem számítanánk rá.
A történet szerint még 2004 környékén egy japán üzletember napi szinten járt a frissen vásárolt Rolls-Royce Phantomjával. A főúri technika viszont nem bírta a napi nyüstölést, a dugókat, és a V12-es, 6,75 literes motor megadta magát. A szédítő javítási költség helyett a tulaj a kreatív utat választotta. Kipakolta a gyári blokkot, és helyére az olcsóbban fenntartható, feleannyi hengerrel üzemelő Toyota blokk került. Erőből ennél sincs hiány, ebben a konfigurációban 700 lóerőt teljesít, mondhatni enyhe teljesítménynövelést kapott.
Az autó azóta is vígan üzemel, a tulaj legnagyobb megelégedésére.