Nagyobbra cseréli az elektromos Masterben lévő akkupakkot a Renault. 2022 tavaszától  52 kWh kapacitású akkumulátorcsomaggal készülhet a 3,5 tonnás kis-áruszállító, a korábbi a 33 kWh helyett. Ez azt jelenti, hogy nagyobb lesz a modell hatótávja. A gyártó tájékoztatása szerint városban 200-ról 244 kilométerre nő az egy feltöltéssel megtehető távolság, míg városokon kívül 190 kilométert tud megtenni a Master Z.E. a WLTP-ciklus szerint. 

A nagyobb kapacitású akkumulátorcsomagnak köszönhetően javultak a töltési paraméterek is. Ez azt jelenti, hogy gyorstöltővel 3 óra alatt tölthető fel az akkupakk, a 80 százalékos töltöttség eléréséhez pedig mindössze két órára van szükség. A jármű továbbra is a 78 lóerős (57 kW), 225 Nm-es forgatónyomatékkal rendelkező villanymotorral készül, amellyel maximum 100 km/órás sebességgel tud közlekedni. 30 km/óra sebesség alatt – a jelenleg érvényes előírások szerint – úgynevezett hanggenerátorral közlekedik annak érdekében, hogy a gyalogosok és a biciklisek időben meghallják a jármű közeledését. 

A modell jelenleg háromféle – zárt fugon, kabin-alváz, platós – kivitelben készül összesen nyolcféle variánsban (háromféle hosszúság és kétféle magasság). A francia gyártó az alvázra két év vagy 100 ezer kilométeres garanciát, míg az akkumulátorra 160 ezer kilométeres futásteljesítményt vagy 8 év jótállást kínál. Ha kíváncsi vagy a Master Z.E tesztjére, akkor ezen a linken olvashatod el a dobozos változattal készült tapasztalataink összefoglalóját. 

A dízeles társaihoz hasonlóan a Master Z.E. is készülhet a magasabb felszereltséget és exkluzívabb megjelenést magában foglaló Red Edition csomaggal.