A cég középtávú villamosítási stratégiájához kapcsolódóan 1+3 elektromos tanulmányautót mutattak be; alább ezeket mutatjuk be egy-egy videón keresztül, illetve az alábbi galériában mindegyikről megnézhetsz jó pár fotót.
Nissan Chill-Out
A Nissan Chill-out ugyanarra a CMF-EV platformra épül, amelyre a Nissan Ariya (valamint a Renault Mégane E-Tech Electric) is. Ebből a szempontból valójában alig több formatanulmánynál, egy lehetséges jövőbeli modell, amely az Ariya mellett vagy inkább alatt kaphat szerepet a piacon.
Ennél jóval izgalmasabb az a három koncepciójármű, amelyek még nem létező, jövőbeli technológiákat hasznosítanak, a szilárdtest-akkumulátortól kezdve az önjáró szendvicspadlós „gördeszkáig”, amely az akkumulátorokat, a villanymotorokat, a futóművet és a kormányművet egyaránt magában foglalja, így gyakorlatilag bármilyen felépítménnyel gyorsan és egyszerűen gyártható. Összeköti a CMF-EV platformmal az e- 4ORCE elektromos összkerékhajtás, amit fejlett önvezető képességekkel is megtolt.
Nissan Max-Out
A gördeszka padló mély tömegközéppontot, ezáltal minimális oldaldőlést és fokozott stabilitást, valamint extrém szerkezeti merevséget, abból adódóan pedig pontos és élvezetes irányíthatóságot biztosít ennek a futurisztikus kabriónak. A kétszemélyes autó ülései és padlója átrendezhető, így akár többen is utazhatnak benne.
Nissan Hang-Out
Egyszerű kisautónak tűnhet, de rendkívüli helykínálata, emeletesen elhelyezett ülései, finom rugózása és kényelmes, átrendezhető belső tere családi együttlétek ideális helyszínévé teszi ezt a tanulmányt, amely ráadásul önmagát is képes vezetni.
Nissan Surf-Out
Alacsony és sík padlója ideális haszonjárművé és/vagy szabadidős gépkocsivá teszi a villanyautót, amit a nagyfeszültségű fedélzeti hálózat áramforrásként történő hasznosításával (motoros pumpák, hűtőszekrények, mobil konyhák, kézi szerszámok működtetésére), illetve az összkerékhajtásból adódó terepalkalmassággal egészít ki.