Rendszerről rendszerre faragott le egy-két százalékot villanyautóinak energiafogyasztásából az Opel. Optimalizálták például a klíma- és szellőzőberendezés működését: a korábbinál jobb hatásfokú hőszivattyút építettek be, amely a környezetből elvont hőenergia felhasználásával fűti, illetve hűti az utasteret, így tehermentesítve az akkumulátort.
A fejlődés különösen a téli hónapokban lesz kézzel fogható, ígéri az Opel, és ez jó hír, mivel hidegben eleve csökken az akkumulátorok töltésmegtartó képessége. Emellett lecserélték az erőátvitel fordulatszám-csökkentő komponensét, valamint új, kisebb gördülési ellenállású abroncsokat szereltek fel.
Mindennek köszönhetően az Opel Corsa-e mostantól 359, a Mokka-e 338 kilométert tud megtenni egy feltöltéssel a WLTP norma szerint.
Az Opel, amely még azt megelőzően csatlakozott a PSA csoporthoz, hogy az a korábbi FCA (Fiat Chrysler Automobiles) társulással összekapaszkodva megalakította volna a Stellantis óriáskonszernt, 2024-re teljes modellkínálatát villamosítani szándékozik, és 2028-tól kizárólag akkumulátoros elektromos járműveket kíván forgalmazni Európában.