2020-ban a Rolls-Royce-nak sem ment valami fényesen, de tavaly több mint kompenzálták a kiesést: 49%-os növekedéssel 5586 autót adtak el világszerte, 49 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Ezzel az eredménnyel nem csak Kínában, Délkelet-Ázsiában, valamint Amerikában zárt rekordévet a márka, de az egész világon is: 117 év alatt egyszer sem volt még ilyen erős a forgalma a cégnek.
A prímet természetesen a Cullinan vitte, de az új generációs Ghost is jól fogyott – a szedánnak a tavalyi volt az első teljes éve a piacon. Az eladásokat látványosan erősítette a Bespoke részleg népszerűségének növekedése: ők felelnek az egyedi kidolgozású autókért, amelyek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Ennél is extrémebb a Coachbuild részleg, amely egyedi formavilágú karosszériákat tervez és épít.
A következő nagy durranásra 2023-ban számíthatunk a márkától: ekkor lép majd piacra a Spectre, a márka első elektromos modellje. Kérdés viszont, hogy hogyan birkózik meg az esetleges további növekedéssel a márka, hiszen a goodwoodi gyártóüzem szinte teljes kapacitáson dolgozik: ha ez sem lesz elég, vagy be kell vezetni a három műszakos termelést, vagy új gyártóhelyszínre lesz szüksége a márkának.