Bár a háromtengelyes Volvo A40-es dömper óriásinak tűnik, mégis a maga méreteivel egészen aprócskának számít a bányadömperek között. A háromtengelyes, csuklós jármű 11,2 méter hosszú és 3,7 méter magas. Szélessége pedig eléri a 3,2 métert, vagyis egyáltalán nem könnyű vele felhajtani egy mélybölcsős trélerre. Oda kell figyelni, hogy egyik kerekével se csússzon le az ember, mert az rossz ómen lenne. A szállítása speciális odafigyelést kíván, ugyanis üresen is legalább 30 tonnát nyom, azaz, ha ne adj isten, elszabadulna, akkor brutális pusztítást csapna közúton. 

A népszerű, közel egymilliós Facebook-követőtáborral rendelkező Angelica Larsson rendszeresen szállít ilyeneket. Legújabb videójában úgy válogat közülük, mint aki éppen az alkalomhoz illő cipőt keresgéli. A svéd nehézbombázónak persze nem az ízlésével van a baj, kiderült ugyanis, hogy -20 fokos csontszaggató hidegben nem igazán akarnak beindulni ezek a dömperek. Illetve beindulni még talán beindulnak, de elindulni nagyon nem szeretnének. Fenn, a messzi északon, jó ha akad egy segítője az embernek, mert egy mélybölcsős trélerre egyáltalán nem könnyű felállni egy olyan monstrummal, amelynek akkora kerekei vannak, mint egy jakuzzi. Ilyenkor valósul meg a „lábujjhegyes” szállítás, vagyis amikor a dömper gigantikus kerekeinek túlnyomó része inkább a levegőben lóg, kisebbik része pedig a tréleren pihen. 

Angelica Larsson több mint egy éve költözött Svédország északi részére, hogy túlméretes és speciális szállítmányokkal foglalkozzon. Ezúttal egy olyan masinára esett a választása, amely különleges, víztartályos felépítménnyel rendelkezik. A G8000-es arról kapta a nevét, hogy 8 ezer gallon, vagyis több mint 30 ezer liter vizet képes szállítani. Hogy hogyan lehet egy ekkora monstrumot trélerre rakni és elszállítani, a világ egyik legszebb kamionosának magyar feliratos videójából kiderül.