A Vezess annyira öreg, hogy a képeken látható, első generációs Mazda MX-5 NA-ra szerelt tuningszettről mi még újkorában beszámoltunk. Pontosan 2001-ben született egy cikk, amiben rácsodálkoztunk az akkor is kevéssé érthető szettre.
„Az 1989 és 1997 között gyártott modellre építhető karosszéria kifejezetten hiteles mását adja a BMW roadsternek, a kérdés csak az, van-e értelme MX-5-ből Z hármast csinálni.
A karosszériakészlet hét üvegszálas műanyag alapelemből áll. A komplett orr-rész a Miata sárvédőjét, motorháztetejét és első lökhárítóját helyettesíti. A második elem az oldalsó küszöb, amelyről a forgalmazó külön elmondja, hogy a két kerék között az oldalajtók alatt végigfutó részt kell érteni alatta. A következő rész, az MX-5 hátsó sárvédőjének szerepét egy műanyag karosszériaelem veszi át. Az illúzió akkor válik teljessé, ha a szépreményű Z3-replikát az eredeti bajor roadster első, hátsó lámpáival is felszerelik.”
Nos a szettet akkoriban megvásárolták páran, ezt bizonyítja a most eladó BMW Z3-zakót viselő MX-5-ös. Kívül-belül kopott darab, de a bajor külső mellett vannak még erényei, motorja kapott egy Jackson Racing kompresszort, kipufogója Borla, lengéscsillapítója Bilstein, és nemrég esett át egy nagyobb szervizelésen.
Lehet, hogy kissé komikus a megjelenése, de az ára csak 3900 dollár, vagyis 1,2 millió forintért a következő tulaj kap egy hátsókerék-hajtású roadstert, kompresszorral idegesített motorral.