A felvételen egy átlagos B767-300ER látható, amint egy kevésbé átlagos kifutópályára száll le. A helyszín az Antarktisz, a Troll kutatóbázis, ahová tudósokat szállított a jeges körülményeket jól ismerő Icelandair egyik gépe.
A Troll norvég kutatóállomás az antarktiszi Maud királyné földön, a Martha hercegnő-part keleti részében, amit 1989-1990-ben építettek. Mintegy 1270 méteres tengerszint feletti magasságban fekszik, 235 kilométerre a parttól. A logisztika megkönnyítésére 2005-ben a jégmezőn létrehozták a Troll repülőteret, az állomástól 6,8 kilométerre észak-északnyugatra.
Ez egy igen különleges reptér, építése során lézervágóval olvasztották a jeget teljesen sík felületté. Nincs beton, sem aszfalt, a repülők a jól előkészített jeges pályára szállnak le. A járatok érkezése előtt két héttel már elkezdődnek az előkészületek, eltakarítják a havat, majd a személyzet alaposan átvizsgálja a fagyott vizet, ha pedig repedést, mélyedést, hibát találnak, akkor javítják, mivel mással, mint vízzel.
Csak kitűnő időben, a megfelelő biztonsági előírások betartásával érkezhetnek repülők, és bármilyen gépet tudnak fogadni, aminek elég a 3 kilométer hosszú kifutópálya.