Literteljesítményben egész elképesztő, mire képesek a kétütemű motorok. Mivel nincs szelepvezérlés, így a fordulatszám a megfelelő anyagok használatával a csillagos égig szökhet, és a szédítő teljesítményadatokhoz csak az üzemanyagot kell megfelelő mennyiségben adagolni. 

Igaz, így kapunk egy dobhártyaszaggató hangon recsegve füstölő szörnyet, ami szó szerint zabálja a keveréket, de mit számít mindez, ha 200 köbcentiből sikerült előcsalogatni több mint 70 lóerőt?

Csodás mérnöki munka, összehasonlításképp a legtöbb hipersportautó literteljesítménye 200-250 lóerő/liter, a listavezető Koenigsegg-modellek is a háromszázas tartomány elejét hozzák, ez a kis méregzsák viszont elméletben 350-355 lóerőt tudna, ha legalább egyliteres lenne.

Persze mindez csak elmélet, akkor egy másik konstrukcióról beszélnénk, de nem is érdemes ebbe belemenni, inkább élvezzük az előadást: