Március 11-én már a negyedik évad jelenik meg a Hajsza a túlélésért (Drive to Survive) című dokusorozatból a Netflixen. A közvélekedés szerint a széria széles rétegekhez juttatta el a Forma-1-et, sokakkal meg is szerettette a sportot, azonban mindez nem jelenti azt, hogy bebetonozott helye van a streamingszolgáltató felületén.

Stefano Domenicali, a Forma-1 vezérigazgatója is úgy gondolja, sokat köszönhet a sportág a sorozatnak, de az olasz szakember szerint a széria egyre kevésbé különleges. „Ha ez is csak az F1-ről való beszéd egy újabb,  hozzáadott érték nélküli módjává válik, akkor talán jobb, ha újragondoljuk a Netflixszel és a többi partnerrel, hogy mit lehet másképp csinálni a jövőben” – mondta.

„Az azonban biztos, hogy a platformnak jelentős szerepe van a figyelemnövelésben, főként a fiatal generáció és az új F1-nézők körében” – tette hozzá Domenicali.

Greg Maffei, az F1-tulajdonos Liberty Media vezérigazgatója szerint remek a kapcsolat a Netflix és a Forma-1 között. „Mindenki jól jár vele. Egyértelműen nőtt a sportág iránti érdeklődés, nemcsak az Egyesült Államokban, de az egész világon. De a Netflix számára is nagyszerű ez, ezért remélem, hogy ez a házasság hosszan tartó marad” – bizakodott az amerikai üzletember.