A Nissan már évek óta reszeli a jövő elektromos autóiba tervezett összkerékhajtási rendszerét, az e-4ORCE névre keresztelt megoldást. Ennek különlegessége, hogy az első és hátsó tengely között a külön villanymotorok összehangolt vezérlésével osztja meg a nyomatékot, míg a bal és jobb oldali kerekeket külön fékezve módosítja a nyomatékeloszlást.

Ez dolgozik majd a hamarosan bemutatásra kerülő Ariya nevű szabadidőautójuk alatt, és állításuk szerint annyira finoman működik a rendszer, hogy még az utastérben szürcsölt leves sem löttyen az ölünkbe, ha normál helyzetben fékez, illetve gyorsít az autót vezető elektronika. 

Bizonyítékot a demonstrációs robot szolgáltat, melynek egyetlen célja a hátán hordott levesek korgó gyomrokhoz juttatása. 

A vadonatúj elektromos padlólemezre épülő autó négyféle hajtásláncváltozatban kerül majd a piacra: első- és összkerékhajtással, illetve 65 vagy 90 kWh kapacitású akkumulátorral. A teljesítmény 218 és 394 lóerő között változik. Az e-4ORCE összkerékhajtás a crossoverben hangolástól függően 340 vagy 394 lóerős, a forgatónyomaték 560 vagy 600 Nm.