Különös gyermek a Levante a Maseratinál. Az első SUV a márka életében, de nem az utolsó, hiszen nagy siker veszi körül, így már a küszöbön a kistestvér, a Grecale. A Levante viszont nem csak szabadidő-autóként érdekes a Maseratinál, V6-os motor helyett soros négyhengeres, turbós benzines a belépőmotor, némi trükkel.

A 48 voltos hibrid rendszer egy elektromos turbót táplál energiával a hagyományos turbó előtt. Így már azelőtt képes felépíteni a turbónyomást, hogy a mechanikus turbó működésbe lépne. Ezzel a sportosságot szolgálja, miközben próbál hatékony is lenni. Vajon melyik megy neki, és milyen a négyhengeres Maserati? És főként mennyit eszik? Ennek jártunk utána a legfrissebb Teletank-epizódban.

Tarts velünk! Ez a Teletank, a Vezess fogyasztásmérő sorozata. Ha megmutatnád az autódat, ami lehetetlenül sokat eszik, vagy éppen benzinpárán is elketyeg, írj nekünk a teletank@vezess.hu e-mail-címre!