Az Audi Hungaria 2005-ben nyitotta meg szerszámgyárát, ahol a présüzemekben és a karosszériagyártásban használatos gyártóberendezések, valamint a konszern sportmodelljei számára készülnek karosszériaelemek. A folyamatosan bővülő, Közép-Kelet-Európa legnagyobb szerszámgyárának portfólióját eddig kizárólag sportmodellek alkották, a sorozatgyártás most az Audi A8 L Horch luxuslimuzin karosszériaelemeivel bővült.

Jelenleg 700 munkatárs készít karosszériaelemeket Győrben, például ajtókat, oldalfalelemeket, motorháztetőket és csomagtérajtókat az Audi RS modellek, a tisztán elektromos Audi e-tron GT modellhez, valamint a Lamborghini Aventador, Huracan és Urus típusok számára.

Ehhez az illusztris társasághoz csatlakozik az Audi A8 L Horch, amelyhez a lemezalkatrészekből összeépített hátsó ajtó (amely 130 mm-rel hosszabb, mint az A8 Long hátsó ajtaja), illetve a tetőmerevítő keret készül Győrben. Ezenkívül a vállalat présüzemében gyártják a modell oldalfalát is.

Az elkészült karosszériaelemeket Győrből a neckarsulmi gyárba szállítják, ahol az Audi A8 L Horch összeszerelése történik. Ezt követően szállítják a kész modelleket a kínai kereskedésekbe. Az Audi Hungaria történetében most először készül olyan karosszériaelem Győrben, amelyet kizárólag a kínai piacon értékesített modellbe építenek be.