Ha egy autót a csörgőkígyóról neveznek el, attól nem számítunk barátságos, visszafogott viselkedésre – ahogy ügyfélkörüktől sem. A Ford F-150 Rattler ennek megfelelően nem is egy szerény modellváltozat, bár ez nem látszik rajta.
Ahelyett ugyanis, hogy felcicomázta volna az autót, a Ford a lényegre koncentrált, ez pedig jelen esetben a terepalkalmasságot jelenti.
Kartervédő lemez, egyedi hangolású, terepre méretezett lengéscsillapítók, elektronikusan zárható hátsó differenciálmű, festett 18 colos könnyűfém tárcsákra szerelt terepabroncsok és ereszkedésszabályozó elektronika teszi ütőképessé az autót, ha elfogy alóla az aszfalt.
A csörgőkígyóságról emblémák és grafikák tanúskodnak, a dupla kipufogóra pedig akár az elszáradt szarugyűrűkből álló farokszegmens indusztriális megtestesüléseként is tekinthetünk.
Az F-150 Rattler ősztől rendelhető Észak-Amerikában, a motorok választéka megegyezik a széria alapját adó XL belépő felszereltségi szintével, azaz háromféle V6-ossal (2,7, 3,3 és 3,5 literes), szintén hathengeres full hibrid hajtáslánccal, valamint az elmaradhatatlan 5.0 V8-assal lesz rendelhető.