A Ferrari 458 Italia a kétezres évek egyik legkívánatosabb autója. A klasszikus olasz recept szerint készült: V8-as, magas fordulatszámon pörgő szívómotor, hátsókerék-hajtás, középmotoros elrendezés. Gyárilag 570 lóerős, ha sikerül megzabolázni, 0-ról 100-ra 3,4 másodperc alatt gyorsul, csúcssebessége pedig 330 km/óra.
Rengeteg másolat készül róla, és ha már a hátsó kereket hajtja, valamint van benne egy épkézláb V8-as, a replika közelíthet az olaszok által felállított színvonalhoz. Ez a csodás, külsőre pofás fehér darab viszont a Ford Cougar alapjaira épült, a technika pedig érintetlen maradt.
Vagyis orrában hordja a motorját, egy 2,5 literes V6-ost, ami mindössze 170 lóerőt termel és az első kerekeket hajtja. A képeken mégis látható az ülések mögötti üveg alatt a V8-as blokk! Igen, ez egy kamumotor, csupa műanyag szemfényvesztés, akárcsak a lyuggatott féktárcsák.
A beltérbe viszont sikerült eredeti Ferrari-üléseket és -kormányt szerelni, lehet, hogy ezek miatt kértek az autóért 15 millió forintot.
Íme az eredeti Ford: