Az elmúlt héten számos izgalmas dolog történt az autózás világában, amelyről érdemes volt beszámolni. Ha lemaradtál volna, most bepótolhatod, összeszedtük a hét legfontosabb cikkeit a Vezessről.

Mestertolvajok Dunaújvárosban

A felvételt a kút biztonsági kamerája rögzítette, amelyet olvasónk küldött el nekünk, és tisztán látszik, hová rejtették a tolvajok a rendszámot, miután levették az E39 Touringról a lopás előtt.

Több fronton is nagyon nehéz a helyzete a magyar autósoknak 1

Drágul és akadozik az autóalkatrész-ellátás

A világ nagy részére jellemző nyersanyag-ellátási, gyártási és szállítási problémák mellett az autósokat jól látható áremelkedés is sújtja. Annak néztünk utána a magyar vásárlók között legnépszerűbb márkáknál, hogy milyen drágulással számolnak, és közben mi hiányzik a polcaikról. A cikkünkben szereplő cégek információkkal segítették olvasóink tájékoztatását, nem azért szerepelnek éppen ők, mert náluk van probléma, és másnál ne lenne. FOLYTATOM…

Több fronton is nagyon nehéz a helyzete a magyar autósoknak 2

KATTINTS A KÉPRE!

Nincs bekötve az utas? Ő fizet!

Tudod, hogy mennyire büntethet meg a rendőr, ha utasként nem kötöd be magad és rajtakapnak? Most eláruljuk.

Több fronton is nagyon nehéz a helyzete a magyar autósoknak 3

KATTINTS A KÉPRE ÉS OLVASD EL A BÜNTETÉSI TÉTELEKET!

Ezért csorog néha lassan a benzin a kúton

Akadnak autósok, akiknek feltűnt már, hogy ugyanabba az autóba ugyanaz a mennyiségű üzemanyag eltérő idő alatt tankolható. Te tapasztaltál már hasonlót?

Több fronton is nagyon nehéz a helyzete a magyar autósoknak 4

Új SUV érkezett, kipróbáltuk

Teszt: Volkswagen Taigo R Line 1.5 TSI ACT DSG

Íme egy újabb crossover/SUV a Volkswagen kínálatában, immáron a hatodik. A Taigo kicsit más, mint az eddigiek, és ez jól áll neki, elég jól tudja rejtegetni az igazságot.

Több fronton is nagyon nehéz a helyzete a magyar autósoknak 5

KATTINTS A KÉPRE ÉS OLVASD EL A TELJES TESZTET!

Ennyit fogyaszt az ország kedvenc Fordja – TELETANK

Tartsatok velünk, ezúttal egy itthon rendkívül népszerű típust, a Ford Focus második generációját vezettük, a klasszikusnak mondható 1,6 literes 100 lóerős benzines szívómotorral.