A 480 forintos, literenkénti hatósági ár kizárólag a 95-ös oktánszámú üzemanyagokra vonatkozik, szóval a prémium- vagy magasabb oktánszámú nafta esetén továbbra is igen borsos árat kell fizetnünk. Pláne akkor, ha olyan autónak van, amit előszeretettel használunk versenypályán.
Varázslatnak tűnhet a százas benzin, de aki komolyan veszi és valóban versenypályára való benzint akar, hogy kihozza autójából a maximumot, annak nem árt, ha tankol egy kis versenybenzint. Mogyoródon és talán még a Váci úton kapható a MOL Racing Fuel 102+ elnevezésű, a Dunai Olajfinomító boszorkánykonyhájában kevert, kimondottan versenyzésre és nagy teljesítményű szériaautók számára fejlesztett üzemanyag. Ez a benzin szívó és turbó erőforrásokkal hajtott sportautókhoz, négyütemű, és megfelelő olajjal párosítva, kétütemű motorkerékpárokhoz használható. Azt mindenképp le kell szögezni, hogy a speciális benzin által nyújtott teljesítménytöbbletet elsősorban komputerrel programozható erőforrások tudják kihasználni, illetve a nagy értékű utcai sportautók, amelyekben gyárilag épített gyújtás és keverékszabályzó rendszer van.
Hirtelen felindulásból nem igazán emeli le ezt a töltőpisztolyt az átlagautós, többségben azok tankolják ezt az üzemanyagot, akik a Hungaroringre érkeznek pályanapra például Ferrarival, Poschével vagy éppen egy R8-as Audival. De ezt az üzemanyagot inkább hordós kiszerelésben vásárolják, és szállítják a versenyhelyszínre. Egy 54 literes hordó jelenleg 60 ezer forint körül van.
De ez még nem a plafon, a Racing Fuel 102+-t a MOL nem ajánlja minden versenyzőnek, ugyanis ha a Nemzetközi Autósport Szövetség üzemanyag-szabályzatának szeretne megfelelni a csapat, akkor a 102-108 oktános, aranyáron mért benzinek valamelyikét kell tankolnia a versenyautóba, amelyek literenkénti ára 1290 forintról indul. Amiből aztán versenytempóban 40-100 litert elfogyasztanak 100 kilométerre vetítve.