Az elmúlt héten számos izgalmas dolog történt az autózás világában, amelyről érdemes volt beszámolni. Ha lemaradtál volna, most bepótolhatod, összeszedtük a hét legfontosabb cikkeit a Vezessről.

Változás jön a magyar B-kategóriás jogosítványnál

Nem mindenkinek lesz elég a B kategóriás jogosítvány abban az esetben, ha 2,5 tonna megengedett össztömeget meghaladó járművet vezet. Tovább olvasom…

„Negyvenkilenc éves férfiként bevallom, féltem tőlük” 1

KATTINTS A KÉPRE!

Rettegésben tartja az autósokat egy aljas banda

“Féltem. Negyvenkilenc éves férfiként bevallom, hogy tartottam tőlük, és persze iszonyúan féltettem a családomat” – mondja András, aki drámai levelet küldött a Vezess szerkesztőségébe. Soraiból kiderül, hogy egy csapat újra elővette a régi, szemét módszert, amelyről korábban már írtunk cikket.

“Ettől a pillanattól egészen más hangnemben beszélt, közölte, hogy a váltó elkezdett zúgni, kattogni, és ezt a hibát elhallgattam előle, ezért fizessem meg a kárát. Adjak neki vissza 100 ezer forintot, indulnak is vissza a kocsival, de már nem a parkolóhoz, hanem a házunkhoz. A címem ugye rajta volt az adás-vételin” – Olvasd tovább…

„Negyvenkilenc éves férfiként bevallom, féltem tőlük” 2

Kattints a képre!

Ennél menőbb másfél Zsiguli nincs ma

A Vaz 2101-es Zsiguli vállalható árú belépő típus a veteránozás világába, ezért a másfél autóért viszont 30 ezer eurót kérnek. Az őrült árra a motorháztető alatt keresendő a válasz.

Ez a mobile.de oldalán felbukkant eladó Lada viszont 30 ezer euró, vagyis nagyjából 11 millió forint. Ezzel még a legdrágább, legszebb, pár száz kilométert futott kocsikra is rálicitál, és ez nem a szintén Vaz 2101-esből faragott, eszement menő vontatmánynak köszönhető. Olvasd tovább…

„Negyvenkilenc éves férfiként bevallom, féltem tőlük” 3

NÉZD MEG A MOTORTERET, KATTINTS A KÉPRE!

Még egy Zsiguli…

Gábor hobbiból hegeszt össze virtuálisan KGST-autókat modern járművekkel, és elküldte nekünk néhány munkáját, hogy beinduljon a fantáziánk.

Benzinfaló hibrid a világ legmenőbb emblémájával

Teszt: Maserati Levante Hybrid GT

Torinóban, a Mirafiori üzemben, az itáliai autógyártás egyik epicentrumában készül a Maserati Levante. A nemes SUV hibrid hajtáslánca egyben azt is jelenti, hogy orrában V6-os vagy V8-as motor helyett soros négyhengeres dolgozik, rafinált feltöltéssel. Mire elég mindez?

„Negyvenkilenc éves férfiként bevallom, féltem tőlük” 5

KATTINTS A KÉPRE!

Vezess Csapatrádió: Miami Nagydíj kibeszélő

Kiderült, mi a Ferrari gyengéje

 

ÉRTÉKBECSLŐ: ALFA ROMEO 147

Brutális ráfizetés szívó benzinessel