Az elmúlt héten számos izgalmas dolog történt az autózás világában, amelyről érdemes volt beszámolni. Ha lemaradtál volna, most bepótolhatod, összeszedtük a hét legfontosabb cikkeit a Vezessről.
Változás jön a magyar B-kategóriás jogosítványnál
Nem mindenkinek lesz elég a B kategóriás jogosítvány abban az esetben, ha 2,5 tonna megengedett össztömeget meghaladó járművet vezet. Tovább olvasom…
Rettegésben tartja az autósokat egy aljas banda
“Féltem. Negyvenkilenc éves férfiként bevallom, hogy tartottam tőlük, és persze iszonyúan féltettem a családomat” – mondja András, aki drámai levelet küldött a Vezess szerkesztőségébe. Soraiból kiderül, hogy egy csapat újra elővette a régi, szemét módszert, amelyről korábban már írtunk cikket.
“Ettől a pillanattól egészen más hangnemben beszélt, közölte, hogy a váltó elkezdett zúgni, kattogni, és ezt a hibát elhallgattam előle, ezért fizessem meg a kárát. Adjak neki vissza 100 ezer forintot, indulnak is vissza a kocsival, de már nem a parkolóhoz, hanem a házunkhoz. A címem ugye rajta volt az adás-vételin” – Olvasd tovább…
Ennél menőbb másfél Zsiguli nincs ma
A Vaz 2101-es Zsiguli vállalható árú belépő típus a veteránozás világába, ezért a másfél autóért viszont 30 ezer eurót kérnek. Az őrült árra a motorháztető alatt keresendő a válasz.
Ez a mobile.de oldalán felbukkant eladó Lada viszont 30 ezer euró, vagyis nagyjából 11 millió forint. Ezzel még a legdrágább, legszebb, pár száz kilométert futott kocsikra is rálicitál, és ez nem a szintén Vaz 2101-esből faragott, eszement menő vontatmánynak köszönhető. Olvasd tovább…
Még egy Zsiguli…
Gábor hobbiból hegeszt össze virtuálisan KGST-autókat modern járművekkel, és elküldte nekünk néhány munkáját, hogy beinduljon a fantáziánk.
Benzinfaló hibrid a világ legmenőbb emblémájával
Teszt: Maserati Levante Hybrid GT
Torinóban, a Mirafiori üzemben, az itáliai autógyártás egyik epicentrumában készül a Maserati Levante. A nemes SUV hibrid hajtáslánca egyben azt is jelenti, hogy orrában V6-os vagy V8-as motor helyett soros négyhengeres dolgozik, rafinált feltöltéssel. Mire elég mindez?
Vezess Csapatrádió: Miami Nagydíj kibeszélő
Kiderült, mi a Ferrari gyengéje
ÉRTÉKBECSLŐ: ALFA ROMEO 147
Brutális ráfizetés szívó benzinessel