Az elmúlt héten számos izgalmas dolog történt az autózás világában, amelyről érdemes volt beszámolni. Ha lemaradtál volna, most bepótolhatod, összeszedtük a hét legfontosabb cikkeit a Vezessről.

Légzsák és ABS nélkül gyárthatnak autókat Oroszországban

Oroszországban igen komoly engedményt kaptak az autógyártásban részt vevő vállalatok. Ennek egyetlen oka van: a nyugati szankciók miatt az alkatrészellátás szinte teljesen leállt, szóval drasztikus döntést kell hoznia az országnak, ha nem akarják, hogy teljesen kivérezzen az orosz autóipar. Olvasd tovább…

Ezeket a használt autókat kell most venni 1

Kattints a képre

Magyarország legtakarékosabb kisautói

Ha keveset fogyasztó autóra vágysz, de se a dízel, se az elektromos nem vonz, akkor is van miből választani. Itt a lista!

Ezeket a használt autókat kell most venni 2

Kattints a képre

Ezeken a használt autókon nem fogok bukni? 

Lemaradtál a 123-as Mercedes, az Alfa 75, a 924-es Porsche, a Citroën Kacsa, a Lancia Delta Integrale vagy a FIAT Nouva 500 felfutásáról? Sebaj, csak ki kell találnod, melyik ma még megfizethető autó ígér értéknövekedést! Olvasd tovább…

Ezeket a használt autókat kell most venni 3

Kattints a képre

Veszélyben lehet százezernyi használt autó

Brutális mennyiségben lopnak utcán parkoló autókból katalizátort – az autóvadászok vezetője szerint, a rendőrség azonban nem árulja el az ilyen ügyekben indított eljárások számát. Pedig már ott tart az alkatrész „beszerzése”, hogy a használt autót hirdető embereket hívnak fel egyesek azzal, hol parkol a kocsi. Olvasd tovább…

Ezeket a használt autókat kell most venni 4

Kattints a képre

Kihasználta a gyári garanciát, kilenc motort cseréltetett

Ha hinni lehet a Reddit oldalára bejegyzést író szerelőnek, akkor egy amerikai Kia-tulajdonos alaposan igénybe vette a bőkezűen mért gyári garanciát. 203 alkalommal (!) volt olajcserén, de ez még semmi! Olvasd tovább…

Ezeket a használt autókat kell most venni 5

Kattints a képre

FRISS TESZT: Mercedes-Benz EQE 350+

Megszólalásig hasonlít nagyobb testvérére, és a Mercedes-Benz EQE tudásban sincs túl messze az EQS-től – ami óriási érv mellette.

OLVASD EL TESZTÜNKET:

FRISS TELETANK: PEUGEOT 206

Egy korszak ikonja, az utcakép ma is meghatározó darabja, egy nagyon kedves kisautó, a Peugeot 206 volt soron a Teletankba jelentkező autók közül, hogy megmutassa, mennyit fogyaszt. Az 1998-ban megjelent kedves kis francia autóra nehéz rosszat mondani, a több mint 20 éves modellből ma is hősiesen tűri nagyon sok példány a napi nyúzást, miközben a forma talán egy percet sem öregedett.

Volt belőle háromajtós, kombi, kétüléses keménytetős kabrió és egyes piacokon még szedán is, mi viszont most a legjellemzőbbet, egy hagyományos ötajtóst fogtunk vallatóra, 1,4-es dízelmotorral. Hírhedten keveset fogyaszt ezzel a hajtáslánccal, a végeredmény pedig még annál is kevesebb, mint amire számítottunk volna. Itt a legfrissebb Teletank!