A német Koeing sikercsillaga a nyolcvanas években emelkedett magasba, olyan nagy márkákra kínáltak vad aerodinamikai kiegészítőket, mint a Ferrari, a Porsche vagy a Mercedes. A prémiumgyártók mellett viszont nem feledkeztek el a népautókról sem, az Opel Kadett GSI-re is adtak olyan kabátot, ami a legnagyobbakat utánozta. 

A frontrész szélesebb a gyárinál, alacsonyabb a lökhárító, de az igazi drámai változásokat hátul találjuk. A Kadett is megkapta a Testarosssa középmotoros elrendezéséből fakadó óriási légbeömlő rácsokat, amelyek természetesen itt semmilyen funkciót sem látnak el, mivel a motor maradt az orrban. 

Látványa ma már nem nevetséges, inkább furcsa nosztalgiát ébreszt a korszak stílusa iránt, főleg a hetyke kis kiegészítő vasalódeszkával a csomagtérfedélen. Az 1987-ben vásárolt gépre spanyol tulajdonosa 1990-ben szereltette fel a kiegészítőket, de a műszaki tartalom maradt gyári. 

A Kadett számos karosszériával és széles motorpalettával volt elérhető, a leginkább lelkesítő verziója a GSi, melynek 16 szelepes változata 150 lóerős teljesítménnyel, 196 Nm nyomatékkal és kicsivel 1 tonna súlyával igazán intenzív élményautó. 7,7 másodperces 100-as sprintre és 220 km/óra végsebességre képes.

Ez a példány 177 ezer kilométert futott, és tulajdonosa úgy gondolja, hogy ritkasága okán megér akár 25 000 eurót (9,8 millió forint) is. 

Jól áll ennek az öreg Opelnek a Ferrari-szerű kabát? 1 Jól áll ennek az öreg Opelnek a Ferrari-szerű kabát? 2 Jól áll ennek az öreg Opelnek a Ferrari-szerű kabát? 3 Jól áll ennek az öreg Opelnek a Ferrari-szerű kabát? 4 Jól áll ennek az öreg Opelnek a Ferrari-szerű kabát? 5 Jól áll ennek az öreg Opelnek a Ferrari-szerű kabát? 6