Európa bármely Porsche-központjában megrendelhető az a Manthey Performance Kit, amely a gyártó teljes körű jóváhagyásával, a gyári garancia megtartása mellett építhető be a 911 GT3 modellekbe.

Négy másodpercet vehetsz 15 millióért 1

A Porsche saját mérnökei és a Nürburgring-specialista Manthey munkatársai által közösen kifejlesztett csomag a motorteljesítményt nem bántja, az marad 510 lóerő, annál többet módosít a futóművön és az aerodinamikán.

Elöl hosszabb légterelő kötényt és nagyobb oldalsó légterelőlapokat kapunk, amelyek az átdolgozott fenéklemez-borítással együtt növelik az első tengelyre ható leszorítóerőt.

Négy másodpercet vehetsz 15 millióért 15

Hátul a gyárinál is szélesebb és meredekebb szárnyat kap az autó, a légterelőnek átdolgozták a kilépő élét, illetve nagyobb függőleges idomok zárják le két oldalt. A szénszálas kompozitból újraformált hátsó diffúzor hosszabban nyúlik hátra. A hátsó keréktárcsákon karbon aerobetétek javítják az áramlástani jellemzőket.

A futómű állítható, illetve átszerelhető rugóstagokat kapott, amelyek versenypályán is megállják a helyüket, a rugók elöl valamivel (+10%) feszesebbek, hátul hajszálnyival (-7%) lágyabbak, így határtartományon jobban kézben tartható az autó, anélkül, hogy rontották volna a mindennapi használhatóságát.

Négy másodpercet vehetsz 15 millióért 16

Előre 20, hátulra 21 colos kovácsolt keréktárcsákat is kínálnak az autóhoz, amelyek összesen 7,3 kilós tömegcsökkentést hoznak. Az acélfonatos fékcsövek benne vannak a csomag árában, a versenyspecifikációjú fékbetétekért külön kell fizetni.

A csomag konkrétan gyorsabbá teszi az autót, a Nürburgring északi nagykörén, azonos sportabroncsokkal felszerelve hivatalos mérések szerint 4,19 másodpercet vert rá egy gyári kivitelű GT3-asra. Versenyviszonylatban ez komoly teljesítmény, aminek meg is kérik az árát: a csomag 37 911 euróba (azaz 15 millió forintba) kerül, plusz áfa.

Négy másodpercet vehetsz 15 millióért 17