A kilencvenes években hasított igazán az Opel, eladási számaikat tekintve még a Volkswagent is verték, a Corsa, az Astra és a Vectra voltak az európai vásárlók kedvencei. 1997-ben csak a Vectrából 384 855 darabot adtak el az öreg kontinensen. 

Szédítő számok, a második generációs Opel Vectra B tényleg egy korszak középkategóriás autója volt, mára viszont igen kevés maradt belőle. Elszállt felette az idő, pedig sokak szerint ezek a régi, még digitális extrák nélkül készült autók voltak az igaziak, amelyeket most is szívesen megvennének, ha elérhetőek lennének újszerű állapotban.

Ha odavagy az öreg autókért, akkor ezt az Opelt meg kell venned 1

Nos, a német autóipacon nemrég feltűnt egy szinte gyári állapotú példány, amire lecsaphatnak az öreg autók megbízhatóságában hívők. 1996-ban egy német nyugdíjas alkalmi használatra vásárolta a képeken látható típust, és olyan kevés alkalommal ült bele, hogy 26 év alatt mindössze 21 655 kilométert tett meg. Ez körülbelül 832 kilométeres futást jelent évente. Motorja illett ehhez a használathoz, hiszen az 1,6 literes, 16 szelepes, 101 lóerős benzines dolgozik a Vectra orrában. 

Ha odavagy az öreg autókért, akkor ezt az Opelt meg kell venned 2

Beltere abszolút makulátlan, még a húszezer kilométer sem látszik meg rajta, tökéletes állapotban vannak a korra jellemző plüsskárpitok, a kormányon, váltón sem észlelhető kopás. Tehát aki tényleg hisz abban, hogy a régi autók jobban teljesítenek a mai típusoknál, és nincs velük annyi baj, most itt a nagy lehetőség, csak Németországig kell utazni a „golyóálló” technikáért. 

Ára 7900 euró, ami manapság 3,1 millió forintot ér, így a legolcsóbb új autókhoz mérten még mindig olcsóbb az 1996-os gyártású Opel Vectra.

Ha odavagy az öreg autókért, akkor ezt az Opelt meg kell venned 3 Ha odavagy az öreg autókért, akkor ezt az Opelt meg kell venned 4 Ha odavagy az öreg autókért, akkor ezt az Opelt meg kell venned 5