Chet a tipikus buheráló videós, aki mindenféle eszement kísérletet követ el az átlagember számára elérhetetlennek tűnő játékszerekkel. Most épp egy Tesla Model S Plaidet nyúz, amiből a lehető legkönnyebb, ütőképes pályagépet akarják megépíteni. Ezért teljesen kibelezték az utasteret, a gyári ablakokat, csomagtérfedelet eltávolították, és a gyári fékrendszert is lecserélték.

A férfi az Unplugged Performance karbon-kerámia féktárcsáit és nagyobb féknyergeit rakta fel a Plaidre, amit pár próbakörrel akart tesztelni, amikor megtörtént a baj. Nagyjából 270 km/órás tempónál sodródott ki, és törte össze alaposan az autót. Bár saját lábán hagyta el a roncsot, később az orvosi vizsgálatok során kiderült, hogy öt bordája törött el, valamint a térde is megsérült. Az autó állapotát látva nyugodtan mondhatja magát szerencsésnek ennyi sérüléssel, hiszen simán otthagyhatta volna a fogát. 

Jól mutatja ez a videó a buherátorokra leselkedő veszélyeket, egy ilyen autót ennyire mélyen átépíteni megfelelő tudás, felkészültség nélkül életveszélyes vállalkozás. Nem mellesleg ha versenyautót akart építeni, akkor hol a bukókeret, a tűzálló ruházat, a bukósisak? 

Ezekre nem volt szüksége, ahogy a nagy igénybevételre tervezett fékfolyadékra sem. Mert mint kiderült, ennek hiánya okozta a problémát, a normál, gyári DOT3-as fékfolyadék nem bírta az igénybevételt, és ezért szűnt meg a fékerő. 

Chet elismerte ezt a tévedést, de azért szerinte a Tesla is tehet a dologról. Véleménye szerint azért van „Track mode” (pályabeállítás), hogy versenypályán is lehessen kegyetlenül csapatni az autóval, és erre a gyártónak kellene jól felkészíteni a kocsit. Ő csak a nagy feliratot látta a képernyőn, azt már nem olvasta el a Tesla használati utasításában, hogy a Model S alapvetően luxusszedán, ami a jól hangzó mód ellenére korlátozottan alkalmas pályahasználtra.

A Tesla legerősebb modellje nem mellesleg belezés nélkül is brutális. A három villanymotoros Plaid kombinált rendszerteljesítménye 1020 lóerő, álló helyzetből 2,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, a negyed mérföldes sztenderd dragstergyakorlatot pedig 9,23 másodperc alatt teljesíti.

Buherált fékkel szállt el 270-nel a Tesla, a tulaj hatalmas hibát vétett 1