Az FIA szeretné, ha a következő Forma-1-es idény már nem a delfinezés jelenségéről szólna, új szabályokat is bevezetnek az autók pattogásának csökkentése érdekében. A szövetség egyúttal megerősítette, hogy a Belga Nagydíjon már életbe lép az új technikai direktíva, amelynek bevezetését eddig folyamatosan halogatták.
Az új direktíva értelmében nem csak az autók pattogásánák mértékét limitálják, szigorúbban ellenőrzik majd a padlólemezeket is. Elképzelhető, hogy emiatt a Red Bullnak és a Ferrarinak is módosítania kell majd az autóján.
Jövőre további változtatások jönnek: a padlólemezek sarkait megemelik 25 milliméterrel, illetve a padlólemez alatti diffúzor kivezetésének is feljebb kell kerülnie.
Még szigorúbban ellenőrzik majd a padlólemezek hajlékonyságát, illetve kötelezővé tesznek egy új szenzort, amellyel az eddiginél is pontosabban lehet mérni az aerodinamikai áramlatokat. Csou Kuan-jü silverstone-i balesete után a bukókeretekre vonatkozó szabályokat is felülvizsgálják és szigorítják.