Tavaly robbant be a Dacia Spring a hazai újautó-piacra verhetetlen árával. Állami támogatással 4 millió forint környékén meg lehetett kapni, ma azért picit magasabb már a kezdő listaára, de így is a legolcsóbb elektromos autó. A városi autó tökéletes megtestesülése, semmi pazarlás, semmi túlzás, csak a lényeg, hogy elvisz A-ból B-be, közben nincs nagyon meleged és nem ázol el.

Alaposan megkavarja most a villanyautósok helyzetét a rezsicsökkentés revíziója, így alapesetben az otthoni töltés már messze nem lesz olcsóbb, mint egy benzines autó tankolása. A Dacia Spring kis fogyasztásával viszont így is remek városi autó, de mennyi az annyi? Elvittük egy Teletank-körre, hogy kiderüljön, mennyit fogyaszt két töltés között valójában!

Tarts velünk! Ez a Teletank, a Vezess fogyasztásmérő sorozata. Ha megmutatnád az autódat, ami lehetetlenül sokat eszik, vagy éppen benzinpárán is elketyeg, írj nekünk a teletank@vezess.hu e-mail-címre!

A Teletankban eddig mért autók:

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 2021
Alpine A110 S, 2021
Audi A3 1.9 PD TDI, 2001
BMW 318is E36, 1995
BMW 320d E90, 2007
BMW 320i E46, 2002
Dacia Lodgy 1.5 dCi, 2020
Ford Focus 1.6, 2005
Ford Mustang Mach 1, 2021
Jaguar F-Type P450 AWD, 2021
Kia Ceed 160 T-GDI Hybrid 48V
Maserati Levante GT Hybrid, 2022
Mazda3 1.6, 2007
Mazda RX-8
Opel Astra G 1.6, 2001
Peugeot 206 1.4 HDi, 2003
Porsche Macan GTS, 2021
RAM 1500 5.7 HEMI, 2021
Renault Thalia 1.4 8V, 2005
Skoda Fabia 1.5 TSI DSG, 2022
Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 6MT, 2021
Suzuki Swift 1.0, 2002
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 6AT, 2021
Toyota Prius III, 2010
Toyota Yaris 1.4 D-4D, 2007