A világ legnagyobb dízeljeit általában hajók gyomrában találjuk, viszont az 1933-tól az 1960-as évekig üzemelő nyolchengeres óriás, a B&W 2000 DM 884WS-150 sosem szállt vízre. Dánia energiaellátását segítette, csúcsidőben Koppenhága fogyasztóinak termelte az elektromosságot, amikor a hőerőmű kapacitása már kevésnek bizonyult. 

Ez a 22 500 lóerős óriás pontosan 24,5 méter hosszú, 12,5 méter magas és 1400 tonnát nyom. Így megépítése után már nem vitték sehova, inkább egy komplett csarnokot húztak fel köré, ahol több évtizedig dolgozott a gigantikus dízel.

Miután nyugdíjba küldték, akkor sem hagyták az enyészetnek, egészen 2004-ig megtartották vészhelyzeti generátornak, így minden karbantartást megkapott, amit kellett. A dízelrajongók számára örömhír, hogy ezzel a jó szokással azóta sem hagytak fel a dánok, a motor most egy dízelmúzeum fő attrakciójaként várja a látogatókat, rendszeres indításokkal és érdekes szakmai bemutatókkal.

Indítása sűrített levegővel történik, 35 bar nyomással zúdul be a levegő a hengerekbe, ezzel mozgásba lendítve a dugattyúkat. Mikor megvan a megfelelő fordulatszám, akkor indul az üzemanyag befecskendezése, a maximális teljesítményt pedig 115 fordulat/percnél éri el a B&W 2000.