Az Auto, Motor und Sport információi szerint a Red Bull új, könnyített vázat épít, hogy az eddig túlsúlyos autójával végre elérje a 798 kilós minimumtömeget. Az új utascellával természetesen el kell végezni az FIA hivatalos töréstesztjét is, csak akkor kaphat zöld utat az új autó, ha azon megfelelt.

Az autó súlyának csökkenése további egyéb módosításokat is hozhat, de a fogyókúra enélkül is 2-3 tizedmásodperces javulást eredményezhet körönként – írta Wéber Gábor a Facebookon.

Mivel a módosítás nemcsak drága (kétmillió dollár körüli összeget költenek rá), de időigényes is, így a Red Bull már régen elindíthatta ezt a projektet. Az új váz akár már Spában is debütálhat, ha addig megkapja az FIA jóváhagyását.

Állítólag nem a Red Bull az egyetlen csapat, amely új kasztnit visz töréstesztre, de a másik csapat kiléte egyelőre nem ismert.