A körülbelül 18 éve gyártott Audi A4 igen jó állapotnak örvend, a külső megjelenést az S4 karosszériaelemei dobják fel, belülre pedig RS6-ülések kerültek. Kerekei 19 colosak, fényezése feltűnő sárga, de az igazi érdekesség a motortérben lapul. A takarékosságról, megbízhatóságról híres 1,9 literes TDI motor alapos átalakuláson esett át. 

Az eredetileg 130 lóerős blokk kapott egy GTD2060VZ turbót, amivel komoly levegőmennyiség jut az égéstérbe. Programtól függően 2,7 vagy 3,7 bar (!) nyomáson dolgozik, tehát a legendás konstrukciónak bírnia kell az igénybevételt.

Teljesítménye 300 lóerőre, nyomatéka 600 Nm-re emelkedett, így a végsebesség már 260 km/óra, és a százas sprint is sikerülhet 5,9 másodperc alatt, ha elég ügyes a sofőr a fronthajtású autóval. Természetesen a fékrendszer és a futómű is átdolgozásra került a megnövekedett teljesítményt figyelembe véve, az autó alatt air ride rendszer dolgozik, előre hatdugattyús Porsche-nyergek, hátra az Audi S4 fékei kerültek.