Távolról, első pillantásra a világ legértékesebb autómárkája, a Tesla igen kúlnak tűnik, de az Elon Musk-féle villanyautómárkára sok a panasz mind a termékeikkel, mind a dolgozóikkal és ügyfeleikkel való bánásmódot illetően is. (Norvégiában nemrég komikus éhségsztrájkot is tartottak az elégedetlen Tesla-tulajok.)

Az alábbi eset az ügyfelek rossz kezelésére hoz újabb példát: egy texasi Tesla-tulajdonosnak ugyanis a rémálmát váltották valóra, amikor a szervizbe beadott Model S Plaidjét már csak totálkáros roncsként látta viszont.

A 155 ezer dolláros (62 millió Ft) autót a munkák elvégzése után a planói szerviz egyik alkalmazottja vitte el próbakörre, ám alig két saroknyira egy kereszteződésben nem adott elsőbbséget, így a Teslába oldalról beletrafált egy szabályosan közlekedő Audi A5-ös (melynek idős sofőrjét kórházba is kellett szállítani).

„Amikor szóltak, hogy összetört az autó, azt hittem, viccelnek. Hamar kiderült, hogy szó sincs viccről” – mondta a sztorit megjelentető Teslarati.com-nak a tulajdonos.

Az autó gazdája elmondta, hogy egy másik texasi Tesla-kereskedésben talált egy, totálkárosra törött sajátjával egyező darabot, melyet először neki is ígért a szalon, ám másnap már azzal hívták fel, hogy azt nem adják, inkább a biztosítón keresztül intéznék a Model S Plaid pótlását. Erre háromhetes átfutási becslést adtak, mást – értsd: addig is használható pótautót – viszont nem.

A baleset még augusztus 30-án történt, a károsultat egyelőre vár.