A Forma-1-es Olasz Nagydíjat részletesebben kivesézzük a Vezess Csapatrádió következő adásában. Tarts velünk hétfőn este 19 órától a YouTube-csatornánkon!
Nagy-Britannia, The Telegraph:
„Verstappen most már nagyon közel van. Lehetséges, de valószínűtlen, hogy már a következő, szingapúri versenyen bebiztosítsa a címvédést, ehhez ugyanis nem elég nyernie, közben arra is szüksége van, hogy Charles Leclerc, Sergio Pérez és George Russell nagyon hátul végezzen. A hollandnak minden bizonnyal a Szingapúr után sorra kerülő Japán Nagydíjig várnia kell, de ez most aligha számít. Ez a világbajnoki lufi ugyanis már régen kipukkadt”.
Daily Mail:
„Sikere ellenére a 24 éves Red Bull-versenyző győzelmét némiképp elrontotta, hogy Daniel Ricciardo motorproblémával megálló McLarenje miatt a mezőny a biztonsági autó mögött ért célba”.
The Sun:
„Max Verstappen pályafutásának 31. Forma-1-es futamgyőzelmére a Ferrari-szurkolók úgy emlékeznek majd, mint arra, amelyen kedvencüket, Charles Leclerc-t megfosztották attól az esélytől, hogy a hajrában megküzdhessen a diadalért”.
The Guardian:
„Fájdalmas napok ezek a Ferrari számára. Az Olasz Nagydíj megnyerése mestermunka volt Max Verstappen részéről, aki ezzel kétségtelenül nagyon közel került a világbajnoki címének megvédéséhez. A Ferrarinak azonban azért fájhat ez a megszokottnál sokkal jobban, mert most úgy veszített, hogy igazából nem követett el semmilyen hibát a futamon”.
Spanyolország, Mundo Deportivo:
„A Ferrari a hazai pályáján szembesült a fájdalmas valósággal”.
Olaszország, La Repubblica:
„Fújolás és fütyülés a hajrában Monzában”.
La Gazzetta dello Sport:
„Az isten szerelmére, egy olyan kockázatos szakmában, mint az autóversenyzés, a biztonság a legfontosabb, de az Olasz Nagydíj fináléja jelentős mértékben rontott a Forma-1 imázsán.”
Tuttosport:
„Tönkretették az Olasz Nagydíjat. Káosz az egész FIA. És ki vállalja most ezért a felelősséget?”
Corriere dello Sport:
„Káosz Monzában. A Ferrari dühös. A biztonsági autó megakadályozta Leclerc utolsó támadási kísérletét”.
Svájc, Blick:
„Az 1950-es első idény óta ez volt a 13. alkalom, hogy egy világbajnoki futam sárga zászló alatt érjen véget. A nagyjából 140 ezer vidám szurkoló ennél azért többet érdemelt volna Monzában”.