Akár 1100 lóerős hibrid hajtáslánc saját fejlesztésű 7,6 literes V12-es turbómotorral, F1-ihletésű felfüggesztés, a fékeket hűtő, turbinaszerű kialakítású szénszálas keréktárcsák, tandem üléselrendezés, rendkívüli aerodinamika, és kétmillió eurós (kb. 800 millió Ft) indulóár: nagy vonalakban ennyit lehet tudni a mindössze harminc példányban tervezett Delage D12-esről.

Levágták a legfurcsább szupersportkocsi tetejét 1

A cég azonban most újabb modellváltozatokkal rukkolt elő: a Speedsternek sem teteje, sem oldalablakai nincsenek, az F1 pedig szélvédőt sem kap, helyette csupán egy apró légterelő téríti el a pilóta arcából a bogarakat; cserébe sisakot és borulásvédelmi glóriát is vásárolhatunk hozzá.

Levágták a legfurcsább szupersportkocsi tetejét 91

A két konfiguráció felára egyaránt 190 ezer euró (76 millió Ft), de ha nem tudunk dönteni, 260 ezerért (104 millió Ft) mindkét kabriókiépítést megkaphatjuk, és aztán csereberélhetjük az idomokat.

Levágták a legfurcsább szupersportkocsi tetejét 92

A hajtáslánc nem változik: az említett 7.6 V12-es 990 lóerős, ehhez utcai D12 Club kivitelben 20 lóerős villanymotor társul, míg az elsősorban versenypályára szánt D12 GT esetében a hibridkomponens 110 lóerős.

Levágták a legfurcsább szupersportkocsi tetejét 93