A sorszámozott kivitelben, de egyelőre ismeretlen darabszámú szériában készülő Mustang Dark Horse alapját a Mustang GT modell adja, de majd’ minden komponensét lecserélték. Az 5.0 V8-as motor például új főtengelyt és egyedi hangolást kapott, teljesítményadatait egyelőre nem közölte a gyártó.

A hatfokozatú kézi sebességváltót a Tremec motorsport-specialista szállítja, a váltógombot titánból nyomtatták hozzá. Ha nagyon akarja valaki, kormányról kapcsolható tízfokozatú automatával is megveheti az autót. Alapfelszerelés a Torsen-rendszerű, részletesen önzáró differenciálmű.

Speciális az elektronikus driftkézifék, amely a klasszikus kézifékkart kombinálja elektronikus vezérléssel, és amely kezdők számára is megkönnyíti a hátsó kerék megcsúsztatását.

Tehát az még nem derült ki, hány lóerőt termel, de az már garantált, hogy felkelti az utca figyelmét, ha a tulajdonos hazagurul vele, ugyanis igazi dühös, V8-as dübörgés szabadul fel a kipufogókból.