Ennél nagyobbat már csak akkor változhatott volna a Civic, ha csapotthátú helyett szabadidőautó-karosszériát kap. A hajtáslánc már csak hibrid lehet benne, és hiába a 2,0 literes motor, a Civic modet egy takarékos ötajtós kompakt, mintsem sportos ferdehátú. Megvan benne a potenciál, viszont egészen másra hangolták, így az izgága viselkedés, a sportos stílus most távol áll tőle. Megérte beáldozni a híres sportosságot egy olyan hibrid hajtásláncra, ami kevés fogyasztást ígér? Be tudja tartani az alacsony fogyasztást tankolás szerint? Ennek jártunk utána a legújabb Teletank-részben!
Részletes tesztünket pedig itt olvashatjátok a 11. generációs Honda Civicről:
Tarts velünk! Ez a Teletank, a Vezess fogyasztásmérő sorozata. Ha megmutatnád az autódat, ami lehetetlenül sokat eszik, vagy éppen benzinpárán is elketyeg, írj nekünk a teletank@vezess.hu e-mail-címre!
A Teletankban eddig mért autók: