Ennél nagyobbat már csak akkor változhatott volna a Civic, ha csapotthátú helyett szabadidőautó-karosszériát kap. A hajtáslánc már csak hibrid lehet benne, és hiába a 2,0 literes motor, a Civic modet egy takarékos ötajtós kompakt, mintsem sportos ferdehátú. Megvan benne a potenciál, viszont egészen másra hangolták, így az izgága viselkedés, a sportos stílus most távol áll tőle. Megérte beáldozni a híres sportosságot egy olyan hibrid hajtásláncra, ami kevés fogyasztást ígér? Be tudja tartani az alacsony fogyasztást tankolás szerint? Ennek jártunk utána a legújabb Teletank-részben!

Részletes tesztünket pedig itt olvashatjátok a 11. generációs Honda Civicről:

Tarts velünk! Ez a Teletank, a Vezess fogyasztásmérő sorozata. Ha megmutatnád az autódat, ami lehetetlenül sokat eszik, vagy éppen benzinpárán is elketyeg, írj nekünk a teletank@vezess.hu e-mail-címre!

A Teletankban eddig mért autók:

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 2021
Alpine A110 S, 2021
Audi A3 1.9 PD TDI, 2001
BMW 318is E36, 1995
BMW 320d E90, 2007
BMW 320i E46, 2002
Dacia Lodgy 1.5 dCi, 2020
Dacia Spring, 2022
Ford Focus 1.6, 2005
Ford Mustang Mach 1, 2021
Jaguar F-Type P450 AWD, 2021
Kia Ceed 160 T-GDI Hybrid 48V
Maserati Levante GT Hybrid, 2022
Mazda3 1.6, 2007
Mazda RX-8
Mercedes-Benz E 250 Diesel S124, 1995
Opel Astra G 1.6, 2001
Peugeot 206 1.4 HDi, 2003
Porsche Macan GTS, 2021
RAM 1500 5.7 HEMI, 2021
Renault Thalia 1.4 8V, 2005
Skoda Fabia 1.5 TSI DSG, 2022
Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 6MT, 2021
Suzuki Swift 1.0, 2002
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 6AT, 2021
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid, 2022
Toyota Camry Hybrid, 2022
Toyota Prius III, 2010
Toyota Yaris 1.4 D-4D, 2007
Volkswagen Passat 2.0 TDI, 2015