A Forma-1-es Szingapúri Nagydíjnak otthont adó Marina Bay nyomvonalán található a legtöbb kanyar a versenynaptárban, szám szerint 23. Jövőre azonban néggyel kevesebbet kell majd bevenniük a versenyzőknek egy körön, ugyanis a pálya átalakul: kikerül ugyanis a vonalvezetésből a 16-19-es kanyarok közötti szekció.

Stadiont építenek az F1-es pálya helyére 1
Stadiont építenek az F1-es pálya helyére 2

A 2022-es és a 2023-as nyomvonal, feketével a változás

A módosítás oka egy építkezés: a pálya eredetileg itt egy, a tengeren lebegő platform mellett halad el, melyet felújítanak. Az NS Square nevű területen az építkezés márciusban kezdődik majd és 2026 közepén ér véget a tervek szerint. A felújítás részeként egy új lelátónak is jut majd hely, melyen akár 30 ezer F1-rajongó is helyet foglalhat majd a futamon.

A szervezők szerint az átalakított szakasz hangulatában a mexikói Forma-1-es pálya stadionszekcióját fogja idézni. A versenygépek, ahogy eddig, úgy ezek után is a lelátó alatt haladnak majd el, mely a látványtervek szerint félköríves kialakítású lesz.

Mindennek kihatása lesz a következő szingapúri versenyekre is: a pilóták így nagyobb eséllyel teljesíthetik a 305 kilométeres versenytávot, melyet a futam eddigi története során többször sem sikerült az időlimit miatt. A négy kanyart átvágó egyenes emellett előzési lehetőséget is teremt az egykori 20-21-es kanyarokból összeálló sikán előtt, melyek a jövő évtől a 16-17-es számozást viselik.