Apróságnak tűnik, de a nagy képet tekintve fontos lépés. A Volkswagen vezetősége tulajdonképpen beismerte, hogy eltúlozták a belterek modernizálását, tévút a nyomógombok, fizikai kapcsolók erőltetett eltüntetése a belterekből, műszerfalakról. 

Ezt az üzenetet lehet kivenni abból a bejegyzésből, amit Thomas Schäfer, a Volkswagen-csoport márkaigazgatója tett közzé egy közösségi oldalon. A szöveg egy ipari kongresszuson elhangzott beszéd részlete: 

„Ambíciónk: a fenntartható mobilitás legcsábítóbb márkájává válni! A technológia széles körűvé tétele mellett ez mindenekelőtt azt jelenti, hogy hassunk az érzelmekre, és minden szempontból teljesítsük a Volkswagen vásárlóinak tett ígéreteket. 

▪️ Fokozzuk a márka villamosítását; 2026-ig tíz új elektromos modellt dobunk piacra világszerte, minden releváns szegmensben.

▪️ Fejlesztjük a modellkínálatot és a formatervezési megoldásokat, új egyszerűséget teremtünk járműveink üzemeltetésében. Például visszahozzuk a nyomógombos kormányt! Ezt várják a vásárlók a Volkswagentől.”

Régi dolgot hoz vissza a Volkswagen, ami nagyon hiányzott az új autóikból 1

Tehát vége a lakkozott érintőfelületek tapizásának a Volkswagen-modellekben, amelyek nehéz használhatóságát szinte egy emberként hozta fel negatívumként a komplett autós sajtó. Visszatérnek a jó öreg, ujjbeggyel érzékelhető nyomógombok, és remélhetőleg ugyanez a sors vár a szintén dögöcősen működő hangerőszabályzásra és klímakonzolra. 

Régi dolgot hoz vissza a Volkswagen, ami nagyon hiányzott az új autóikból 2