Az autórajongással töltött élet alatt mindenkinek eljön az a pont, amikor akar egy érdekes kombit. Nem akármilyet, nem melós teherhordót, hanem valami igazán meglepőt, ami ellensúlyozza a komfortra törekvést.
Mondjuk egy 200-as Volvo kombit, aminek csak a semi-slick abroncsai árulják el, hogy itt valami egészen durva szörnyeteg lakik a motortérben. Aki közelebbről megnézi, az a Porsche hatdugattyús féknyergeit is észreveheti, ilyet már tényleg nem poénból szerelnek fel az emberek.
Ebben ugyanis egy Lexus 1UZ V8-as motor dolgozik turbófeltöltővel, ami stabilan hoz 440 lóerőt, de jelenlegi gazdája inkább 360 lóerővel és 500 Nm nyomatékkal használja a mindennapokban. A legdöbbenetesebb rész a futómű, amit a leírás szerint a tulajdonos maga hozott össze, ő kísérletezte ki a megfelelő geometriát, szinte minden értéke állítható, saját ízlés szerint.
Rengeteg munkaórát emészthetett fel, és a végeredmény egy vérbeli „sleeper”, vagyis álcázott versenyautó, amivel bárkinek lehet szép pillanatokat, illetve meglepetést okozni. Ehhez mérten az ára nem is vészes, 5,6 millió forintnak megfelelő angol font.
A Volvo 200-as szériája ma már igazi klasszikus, 1974-1993 között gyártották és több mint 2,8 millió darabot adtak el belőle. A 240-260-asok kétajtós kupé, négyajtós szedán és kombikivitelben készültek, rengeteg motorral: öt-, hathengeres dízelekkel, négyhengeres, valamint V6-os benzinesekkel. A négyhengeresekből volt turbófeltöltős verzió is, ezeket ma is sokan keresik.