A Lamborghini ismét összeállt a Culti Milanóval, a gyertyák, testápolók és más orra, testre, bőrre ható dolgok gyártójával, hogy olyan közös terméket hozzanak össze, amely a Lamborghini alapvető szellemiségét kívánja átadni.
Versenyolajból készült illatgyertya helyett konzervatívabb utat választottak. A jó öreg fapálcás illatosítót dobták fel a Lamborghini márkára jellemző szaggal, legyen az bármi. Esetünkben kitalálták, hogy az orrba jutó grapefruit és a keserű narancs, bergamott, cédrusfa aromája majd jól eszünkbe juttatja a lángot köpő, ordító V12-esek hangulatát.
A csodás illatosító folyadék üvegét Francesco Poroli tervezte, az általa rajzolt vonalak virágot vagy kereket is ábrázolhatnak, kinek mi jut eszébe róluk. „Ez a projekt a részletekre való fókuszált odafigyelést képvisel: olyan volt, mintha egy Lamborghini sportautón dolgoznánk, amelyben minden egyes jellemzőnek és részletnek célja és jelentése van” – mondta a tervező.
Természetesen ma már egy ilyen projekt sincs fenntarthatóság nélkül, mindenki kapaszkodjon, amibe tud: a címke újrahasznosított papírból készült, a mintát vízbázisú festéket használó nyomtatókkal készítették. Bolygómentés? Pipa!
Aki otthonában szeretné élvezni a Lambo-esszenciát, az a webshopban 190 euró (78 ezer forint) kicsengetése után várhatja a postást, ha pedig elpárolgott az egész, 85 euró (35 ezer forint) egy utántöltés.