Ferenc küldte nekünk az alábbi fotócsokrot, amelyet Budafokon készített vasárnap. A lakótelep parkolójában egy Suzuki Splash és egy Ford Focus között éjfekete Ferrari bújt meg, amelynek hiába van német rendszáma, biztosak lehetünk benne, hogy tulajdonosa magyar.
A képek főszereplője egy Ferrari F8 Tributo, amelyben 3,9 literes, 721 lóerős V8-as motor duruzsol. Az F8 jelzés a Ferrari szóra és a hengerszámára utal, ahogy a korábbi orrmotoros testvér, az F12 esetében is. A Tributo pedig azt jelenti, hogy „tisztelgés”. Álló helyzetből 2,9 másodperc alatt gyorsulás százra, 200 km/órára pedig elég 7,8 másodperc, végsebessége 340 km/óra.
Ha pedig már az ágaskodó lovacskáknál járunk, akkor mindenképp olvasd el legutóbbi két Ferrari tesztünket.
Pontosan ötven évvel az utolsó orrmotoros Ferrari V12-es spider után készített újra nyitható tetős V12-es modellt a Ferrari. Ez a 812 GTS. Maranello környékén próbáltuk ki a 800 lóerős fenevadat, ami nagyon meglepett bennünket.
Vagy itt a Ferrari 296 GTS tesztünk, amely szintén okod ad majd arra, hogy elmerülj az olasz sportautó bugyraiban. Ebben V6-os turbómotor tombol: