Ferenc küldte nekünk az alábbi fotócsokrot, amelyet Budafokon készített vasárnap. A lakótelep parkolójában egy Suzuki Splash és egy Ford Focus között éjfekete Ferrari bújt meg, amelynek hiába van német rendszáma, biztosak lehetünk benne, hogy tulajdonosa magyar.

Egyedi rendszámos Ferrari parkolt egy budafoki lakótelepen 1

A képek főszereplője egy Ferrari F8 Tributo, amelyben 3,9 literes, 721 lóerős V8-as motor duruzsol. Az F8 jelzés a Ferrari szóra és a hengerszámára utal, ahogy a korábbi orrmotoros testvér, az F12 esetében is. A Tributo pedig azt jelenti, hogy „tisztelgés”.  Álló helyzetből 2,9 másodperc alatt gyorsulás százra, 200 km/órára pedig elég 7,8 másodperc, végsebessége 340 km/óra.

Egyedi rendszámos Ferrari parkolt egy budafoki lakótelepen 2

A rendszámban a „PACI” ugye egyértelmű, a 721 pedig a lóerők számára utal. Egyszerű, mégis nagyszerű.

Ha pedig már az ágaskodó lovacskáknál járunk, akkor mindenképp olvasd el legutóbbi két Ferrari tesztünket.

Pontosan ötven évvel az utolsó orrmotoros Ferrari V12-es spider után készített újra nyitható tetős V12-es modellt a Ferrari. Ez a 812 GTS. Maranello környékén próbáltuk ki a 800 lóerős fenevadat, ami nagyon meglepett bennünket.

Vagy itt a Ferrari 296 GTS tesztünk, amely szintén okod ad majd arra, hogy elmerülj az olasz sportautó bugyraiban. Ebben V6-os turbómotor tombol: