Az új Q8 e-tronnal kezdve az Audi új emblémájával szereli autóit, amit néhány éve már belengetett. Az új logó alapjában véve nem változik, de a krómot, 3D hatást teljesen száműzik.
A négy egymásba fűzött gyűrű megmarad, de sokkal letisztultabb, laposabb, színben fekete-fehér, 2D-s mintát követ ezentúl. Továbbra is választhatnak az ügyfelek fekete megjelenést, ez esetben szürke helyettesíti a fehér gyűrűket. A logo mellett a betűtípus is egységes lesz, mind a külsőn, mind az utastrében és a gyártó honlapján is, így az emberek egységes megjelenéssel találkoznak, akár nyomtatott, akár digitális formában vagy az autókon látják.
Az ingolstadti márka 2018 márciusában jelentette be, hogy búcsút intenek a krómemblémának. Ha pedig nem tudtad volna, eláruljuk, hogy a négy gyűrű a négy céget – az Audit, a Horchot, a DKW-t és a Wanderert – jelképez, amelyek 1932-ben létrehozták az Audi elődjét, az Auto Uniont. Az új logóval egyértelműen a digitalizálódásra akarnak utalni a németek.
Nem az Audi az egyetlen, amely valtoztat, az elmúlt években számos márka, így a BMW, a VW, a Toyota, a Peugeot, a Nissan, a Kia és a Citroën is módosított a logóján.
Egyébként ez a 2D-s dizájn jellemző az összes többi gyártó új logójára is.