A Tesla története tele van rajongókat kiszolgáló gerillamarketinggel, márkát erősítő okos húzásokkal. Elon Musk cége büszkén hirdeti, hogy nem költ reklámra, de ez csak a felszínen igaz. Rengeteg olyan húzásuk van, amivel felhívják magukra a figyelmet, és gyakran elhagyják az autózás területét.
2020-ban például saját márkás itallal álltak elő. A Teslaquila névre keresztelt tequila egy üvegje 250 dollárba (akkoriban 75 ezer forintba) került, és a tölgyfa hordóban érlelt minőségi ital mellett főleg a villámot formázó palack volt a nagy dobás.
A limitált példányszámú terméket hamar elkapkodták, és az üveg elérte a rajongók között a legendás státuszt, az üres palackokat 100-150 ezerért árulják a neten. 2022 végén, mire minden ilyen üvegből elfogyott a pia, a Tesla úgy érezte, itt az idő kibővíteni a készletet, két hasonlóan villámból faragott pohárral.
A dizájn annyira felülírta a praktikumot, hogy a villám alját formáló üvegpoharak maguktól nem állnak meg a „lábukon”, így külön fém tartóelem jár hozzájuk.
A két egyedi üvegpoharat sem mérik olcsón, 75 dollártért lehet rendelést leadni a Tesla webshopjában.