Nem egyszer bizonyította már a Garage 54 csapata, hogy egyáltalán nem zárkóznak el az őrült ötletektől: a legutóbbiak között szerepelt félbevágott Lada-motor és felnyíló tetejű Lada 1600 is.
Ezúttal egy Lada 1200 a kísérleti alany, aminek szintén a motorját piszkálták meg, nem is akárhogy: egy rubeles érmékre cseréltek a szedán szelepjeit. Ezeket még 1970-ben bocsátották ki, Vlagyimir Lenin, a Szovjetunió első vezetője születésének 100. évfordulója alkalmából. A Garage 54-nél ezzel azt akarták bizonyítani, hogy a kelet-európai járművek valójában sokkal masszívabbak, mint amit szerintük a nyugati média állít azokról.
Az 1200-as Lada kapcsán fontos kiemelni, hogy egy szovjet gyártmányról van szó, tehát nem a Fiat 124-es megfelelőjéről – annak ugyanis nem süllyesztve volt az ajtókilincse.
Roppant gondosan kidolgozták a szelepfejeket az érmék felhasználásakor, hő és forrasztás segítségével olvasztották az új végekhez, követve a régiek pontos specifikációit. Az új szelepvéget pedig esztergálás és egy betonacél-darab segítségével alakították ki, így azok megfelelően illeszkednek a régiek helyére. Hogy mennyire modern megoldás, arról nyilvánvalóan lehetne vitatkozni, de az is biztos, hogy hiába a motorból időnként felszálló füst, egy ütemet sem hagyott ki a motor.