Valami egészen mást, maranellói kontextusban pedig eddig maximálisan szokatlant mutatott be a Ferrari, amikor az év korábbi részében lerántotta a leplet a Purosangue-ról, a márka első négyajtós modelljéről. Az olasz szabadidő-autót Magyarországról kizárólag a Vezess láthatta élőben annak debütálásakor:

Hiába számít azonban friss eresztésnek a Ferrari SUV-ja, a közösségi médiában máris új vonalakat rajzolt annak egy virtuális autótervező. Az ismeretlen kilétű alkotó azt mutatta meg, hogyan mutatna a Purosangue, ha a patinás olasz gyártó beszállna a haszonjárműbizniszbe, és úgy döntene, hogy pick-upot is piacra dob:

Teljesen formabontó a látvány, és aligha valószínű, hogy ebből bármikor a jövőben valóság legyen (bár annak idején az SUV-ra is ugyanezt mondta mindenki), de látszik, hogy a számítógépes grafika igyekszik minden részletet kimunkálva a helyére tenni. Ennek jegyében a Purosangue elejét nagyon finoman, viszont a hátsó ajtó környékét már annál drasztikusabban rajzolták át.

A pick-up-sztenderdek szem előtt tartásával markáns aljzatvédelmet, eltérő stílusú ajtókat és jókora platót is kapott a szabadidő-autó. Más kérdés, hogy ez mennyire számít őrültségnek, vagy épp szentségtörésnek, legalábbis a Ferrari-fanatikusok szemében.

Az eredeti Purosangue kapcsán meg kell jegyezni, hogy a Ferrari a motorból továbbra sem enged: bizony, sok más típushoz hasonlóan abba is V12-es hajtás került, 725 lóerős teljesítménnyel és 715 Nm-es maximális forgatónyomatékkal. Mindez arra elég, hogy 100 km/órára 3,3 másodperc alatt gyorsuljon álló helyzetből, míg a végsebessége a 310 km/órát is meghaladja.