Ken Block 2020-ban átadta a stafétát, lelépett az általa életre hívott videosorozatból, a látványos autós trükkökre épülő Gymkhanából. Vele együtt távozott a Ford is, helyüket pedig Travis Pastrana és a Subaru vette át (avagy vette vissza a Subaru esetén, hiszen az első Gymkhana videó még azzal készült).

Pastrana pedig idén is hozta a show-t, és újra bizonyította, hogy nála jó kezekben van a Gymkhana öröksége. A látványos, Floridában elkövetett mutatványokhoz a gyári támogatással épített, “Family Huckster” Subaru GL elnevezésű gép volt segítségére. Az erősen tuningolt 2,3 literes, turbós bokszermotorral szerelt konstrukció komoly aerodinamikai csomagot kapott, a karosszéria javát karbonszálas műanyagból építették, és minden porcikája a komoly igénybevételt jelentő ugrások elviselésére lett kitalálva. 

Az eredmény tényleg ütős, 260 km/óra felett zúz olyan közutakon, ahol a mezei autósnak a 60 km/óra is sok. 

Travis Pastrana a száguldás megszállottja, kerékszámtól függetlenül. Rali- és motorversenyző, kilencszeres X Games-győztes, melyből hat freestyle motokrossz aranyérem. Pastrana 4 éves korában ült először motoron, első motorját édesapja vette neki, ami egy Honda Z-50 volt.