Megadta a módját annak egy bukaresti BMW-kereskedés, hogy megünnepelje az új i7-es érkezését. Egy, a szalonban rögtönzött kiállítás keretében ugyanis a 7-es modellcsalád valamennyi generációja megtekinthető, melynek bemutatóján több mint kétszázan voltak jelen. A vendégek között volt a 7-es BMW első romániai tulajdonosa, aki autóját még 1994 szeptemberében vásárolta.

A képre kattintva galéria nyílik:

Így még nem láttad egy képen az összes 7-es BMW-t 1

Ami pedig a gyűjteményt illeti, több különleges példányt is felvonultat, például két Alpina BMW-t, az E32-t és az E38-at, valamint a 730d xDrive-ot. Mind közül a legkülönlegesebb kétségkívül az utolsó előtti, G12 generációjú volt (alapját az M760Li adta), ami egy limitált széria részeként, a bajor márka századik évfordulója alkalmából jelent meg, melyből összesen 100 darabot gyártottak az egész világon. Egyik legfőbb ismertetőjegye az a V12-es motor, ami a valaha volt legerősebb, ami sorozatgyártású BMW-be került, a maga 610 lóerőjével.

A BMW 7-es sorozatának története 1977 óta íródik, ám a hetedik generáció érkezése egy korszak végét is jelenti majd. A szigorodó kibocsátási normák miatt többé már nem szerelik V8-as hajtással a négyajtós kocsikat, mi több, az M760i már sehol a világon nem kapható V12-essel.

Így még nem láttad egy képen az összes 7-es BMW-t 11

7-es BMW, 7 generáció, 7 slusszkulcs.

Így aki 7-es BMW vásárlásában gondolkodik, be kell érnie a 740d-vel, a 750e-vel és az M760e-vel, tehát egy mild-hibrid dízel-, valamint két különböző plug-in hibrid típus a felhozatal, természetesen a tisztán elektromos i7-esen kívül. Ez utóbbi lesz a széria legerősebb tagja és zászlóshajója egyben 2023 nyarától, hiszen az M70-es változat 660 lóerőre és 1000 Nm-es forgatónyomatékra lesz képes.