A Renault kisautóiban: a Captur crossoverben és a Clio ferdehátúban is megtalálható full hibrid hajtáslánc kölcsönvételével a Daciánál is kezdetét veszi az elektrifikáció. A 90 lóerős 1,6-os benzinmotorhoz 50 lóerős villanymotort társítanak, az utóbbi a hátsó ülés alatt elhelyezett, 1,2 kWh kapacitású Li-Ion akkumulátorból kapja az energiát. A Dacia 8 év vagy 160 ezer kilométer garanciát vállal az akkumulátorra.
Ahogy a Renault-nál, itt is két sebességváltó van: a benzinmotorhoz négy, az elektromoshoz kettő fokozat tartozik. A 230V-os rendszer városi forgalomban képes a menetidő akár 80%-ában a benzinmotor nélkül mozgatni az autót, és ezzel akár 40%-kal csökkenteni a városi fogyasztást. A hibrid Jogger WLTP norma szerinti CO2-kibocsátása 108 g/km – ez jó 10%-kal kedvezőbb érték, mint a 100 lóerős LPG-s modellé.
Az autó a Dacia történetének legerősebb szériatípusa, és megcélzott franciaországi vételára (24600 eurótól / kb. 10 millió Ft) alapján a legdrágább is –a benzin-gáz üzemű Jogger ugyanitt 16990 eurótól (kb. 7 millió Ft) indul. Hasonló árfekvésre lehet számítani Magyarországon is, kérdés, hogy mikorra ér ide egyáltalán a modell, és lesz-e rá fizetőképes kereslet. Az érem másik oldala ugyanakkor, hogy ennyi pénzért más márkától nem tudunk családi méretű full hibrid autót vásárolni.
A hibrid Jogger öt- és hétüléses kivitelben is elérhető lesz, extra vonzerőt pedig a vadonatúj Schiste-szürke karosszériaszín jelent, ami a benzin-elektromos egységgel egy időben jelenik meg a kínálatban.