A kifejezetten gyorsulási versenyre épített, speciális versenyautók közös jellemzője, hogy közúton gyakorlatilag használhatatlanok. Gigantikus méretű slick gumijaik a hátsó tengelyen arra vannak kitalálva, hogy megfelelő hőmérsékletre melegítve, akár a ragasztó, tapadjanak a versenypálya felgyantázott felületére. 

A több ezer lóerős motor a pár másodpercig tartó padlógázas üzemre van belőve, a lassú araszolást nehéz vele megvalósítani, hisz az óriási erő azonnal megcsúsztatja a kerekeket. Erre jön még a kormányzás, ami arról szól, hogy a tomboló vadállatot valahogy egyenes vonalban tartsa a pilóta, a kanyarodás nincs benne a pakliban.

Egy ilyen géppel kimenni a hóra teljesen értelmetlen vállalkozás, de nyilván vannak, akiket pont ezért vonz a dolog. Így bebizonyíthatják, hogy ők ezt is meg tudják csinálni, és nem okoznak katasztrófát. 

Több mint tízéves klasszikus a témában, amit tényleg érdemes látnia egyszer minden autórajongónak. Recsegő V8-as, lángok a karosszérián, szürreális minden pillanata.

Hasonló, de talán még veszettebb ez a friss találat. Itt az agresszív motorhangot a kompresszor visítása festi alá. Mezei autós kezei között ez a technika egy pillanat alatt a Holdon kötne ki, de itt láthatóan profi ül a volán mögött, kézben tartja a több ezer lóerőt. 

Persze lehet ezt még tovább fokozni. Vannak, akik egy igazi rendezvényt kerítettek az egyszeri poénból. Szöges gumikkal, rendes méréssel zúztak egy befagyott tavon.